Thursday, July 3, 2008

Kenangan lampau kekadang terimbau jua

Setiap insan yang bernyawa pasti ada kenangan...
cuma bezanya kenangan pahit atau manis.
Macam jugak aku....Kenangan pahit yang tak mungkin aku lupakan menerusi lagu dibawah tu......Sudah 7 tahun berlalu..namun masih segar di ingatan..Tapi tak sesegar embun pagi lagi kerana aku pon sudah mempunyai keluarga sendiri....Arrrrrgggggghhhhhhhhhhhhh...persetan kan semua itu..mengapa aku harus mengingati semua yg berlalu.....(ingat jangan kenang boleh..)heheheehehehe...Dengan kenangan membuat kita lebih tabah dan bersedia utk hari hari mendatang....(yer ker?)

3 comments:

naalaf said...

barang yg lepas... hai jgn dikenang... klu dikenang "merosakkan minda"... hehehe

abgboncet said...

tu barang cevy.ni orang..huhuhuuhuhuhu...

..aKu... said...

kenang masa lalu tk per...jgn dikenang org nye udah ler bgcet...bhy nuuu hehehehe